Thursday 24 January 2013

-.-


huuwwaaaaaaaa :( ari ni letih sgt. bygkan selama 7 jam aku berdiri. ramainyee org. nak raya cina kannn. emmm, tp aku lom boleh bukak kaunter sendiri. i dont know why and what d reason actually. Sbar jelaaa, Nak tak nak aku kene hadap jugak. Sbarlahh wahai hatii bape lame je lagii. Kalau aku blah cmtu je, aku akan burukkan nama abah. So, aku kene bertahan demi abah. I love you abah! Tadi abah sweet gle, dtg tempat keje, mnta kunci moto, then isi minyak full tank.HIHIHI. Dia taww anak die sorg nii mmg malas nak pegi isi mnyak tambah dgr kering kontang. I love you all over again abah! :)
Hopefully la esok dpt kaunter sendiri. Tak sggup rasanyee nak diri lame-lame dgr arahan org. Sedeyy. Rinduuuu nak keje Giant. Sume best kat sne. Haaaaa past is past. Jgn dikenang barang yg lepas.
Tydo dulu yeee korgs2, lebiuuu. Nyte. xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...