Monday 21 January 2013

Assalamualaikum :)

yeehhhaaaa. aku cam base, mmg lambat skett nak update blog ni. banyak sgt keje plus ngn assignment yg melambak2 ari tu. tp aku skang da start cuti sem. my final exam was over on 18th January. jyeahhhh
skang ni aku kat kg. and esok aku da start keje. lincah kan? haha. aku malas la nak dok uma je. better aku keje dapat gak duit tepi. weeee

Alhamdulillah final da abes. lega. it went well. InsyaAllah. tp tok dpt dekan tu cam tak confident laa. Investment sgt sgt sgt susah weyy. on that day, pas exam invest, aku nangis! sbb ak rase aku tak dpt nak all out pe yg aku blaja selama ni :(
Now ni serahkan sumenyee kat Allah, kita da berusaha sedaya and semampu yg mungkin, Allah penentu segalanya. Amin~

Okay, itu cte pasal exam and aku. Cte pasal family. Emmm, abg da selamat bergelar suami org! Alhamdulillah everything went smoothly :) After this, tunggu turn aku la plak. err, aku? HAHA funny. calon pun tade, nak camne kann.. weee~ Ak serahkan semuanya pada yg Illahi. Aku just boleh doa, semoga aku dijodohkan dgn lelaki yg baik akhlaknye. Yg beriman, yg mamu menjga aku dan kedua ibu bapa aku. And yg paling penting, mampu terima aku seadanye. Mudah-mudahan. InsyaAllah :D


Okay, gambar kat atas ni sekadar hiasan :) untuk renungan kita bersama. Selamat beramal! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...