Tuesday 5 November 2013

Terpaksa Berhenti

Assalamualaikum

Salam Maal Hijrah =) Semoga tahun baru ni akan memperbanyakkan lagi amalan baik kita. Amin

18hb ni due tok hantar sypnosis thesis. Know what? Banyak lagi tergendala. Mungkin aku terpaksa berhenti buat part time. Sebabnye aku dah tak mampu nak bahagi masa untuk thesis aku. Hari tu sempat la balik segamat jumpa my lovely lecturer bincang pasal thesis. Sir Ariff dengan baiknye bersedia untuk run data aku dgn sem. Terharuuu *sobssobs

Permanent untuk brand aku skang still dalam cuti sempena deepavali. Naik cuti ni aku akan bgtau dia tentang berhenti keje ni. Kesian kakak, tapi apakan daya, saya terpaksa. Takde thesis, tak boleh la nak grad :'(

Wish me luck. Pray for me, may Allah ease my ways :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...