Saturday 8 December 2012

-.-

Assalamualaikum .____.


errr, rasanyeee dah lame sesangat tak update blog ni.. Sorry. Im too busy lately ni. banyak sangat wey keje, ngn test, presentation, berderet-deret. It really kills me. 


Now aku kat kg sbb smlm ade kenduri, act dah sebulan lebih gak r aku tak lik sini. Ni balik pun sbb kenduri, ikut aty aku, mmg aku malas nak balik. Hehehe ;p


Actually, this is our last 'kenduri' yg akan dibuat kat uma ni. Basically, we olls semua mmg kene pindah sbb tanah dah dijual. Errr, idk laaa nk blame sape. Nak blame sape-sape pun skang ni dah tak guna. Hujung bulan ni, abg akan kawen. Yeahhhh! Alhamdulillah. Selamatnye abg menjadi suami org maka tggjwb aku lagi besar pasni. Mak and abah akan di bawah jagaan aku.


Ohhhmaiiii, banyakkknyeee keje tak siap lagii.. Arrgggghhh, aku ada dua minggu je lagi, then final. OMG OMG OMG, wish me luck korang !


outtt dulu yawww! i'll try tok luang-luangkan masa update blog ni lagii.. muahhhhxxx! xoxo 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...