Friday 28 September 2012

^^ Syukur padaMU ALLAH :)

Assalamualaikum :D

Fuhhh lame sesangat ni tak post. Bnayak sangat benda yg jadi sampai tak sempat nak pos apa-apa.

Okey First thing nak share 2 benda yg sangat membahagiakan aku sekeluarga :)
16 September 2012 tepat jam 8.35 malam, kakak sulung aku selamat melahirkan seorang baby yang sangatlah comel. Yeahhh anak sedara yang ke tiga. Yippieee :) Okey aku memang sangat eksaited mcm aku plak yg dapat baby, hehehehehe. Nurul Hidayah Hannani, welcome to the world baby! :) Later aku upload pic dia ehh. Malam ni aku tak dapat nak upload sebab aku sangat busy. Tp sebab blog aku nk share jugak. At least tade la bersarang kan. Even sebenarnya memang da bersawang sikit, hewhewhew :p

Okey second news ni pulak sebenarnya aku tak duga and tak expect. Kakak aku yg second pregnant weyyy!! Giler seronok aku dengar. Selepas hampir tiga tahun perkahwinan dia dengan abg ipau, at last dapat hasil, Thanks ALLAH ! :) Tahun depan bertambah la lagi anak sedara aku yg comel comel macam aku. HAHAHAHA *perasan*

Done dengan berita berita yg menyenangkan skarang nak cerita berita yg tak menyenangkan. Actually aku yg tak senang, hehe. Mana taknyeee start sem baru ni giler pack jadual aku. Terkejar sana sini. Ya Allah, exhausted sgt. Ni non stop 2 minggu berturut aku kene g MODUL. Sumpah aku sangat tak rela. Tp nak buat mcm mana. Kewajipan aku sebagai student. Hopefully aku leh score sem ni.

Yeahhh, enough for tonight. InsyaAllah esok aku akan cuba tok upload pic baby comel tuh. HEHE.

Selamat Malam, Assalamualaikum ^___^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...