Monday 12 August 2013

BICARA HATI.....

Assalamualaikum :)


Haiii korangsss. Lom terlambat kan nak wish raya kan kan kan? Hee

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN"


How's your Raya? Mesti best kan? Aku tade la best mana pun. Hari ni da start keje da pun. Haha jadi la kan dari tade cuti langsung. Ye tak? :)

Bicara hati? why3? Kata hati berbisik sesuatu yg sangat merunsingkan hati. Aicehhhh! Ayat gua tak boleh blah. Lately ni banyak sgt benda yg jadi. Memerlukan kesabaran yg sangat tinggi. Alhamdulillah aku masih mampu bersabar. Tapi hati aku umpama ais. Tak mampu dicairkan lagi dan terus membeku. I'm Heartless :) Akan aku terus mengorak langkah ke hadapan tanpa memandang ke belakang. Pray for me Dear. I really need support from someone. A friend maybe. Just wondering where all my friends yg ngaku bff when I really need them? Am I not important as I thought? Move on.

Itu cerita kawan. Cerita family? Aku dah pun berpindah. Start a new life with my beloved family. I really hope everything would be fine. Really tired with all this. Just need some space to have ever after happiness. Always pray for my parents. I really love you mom & dad :) Tade siapa pun yg tau aku pindah and I think tade sape pun yg berminat nak tau. Phewww. Move on.

Practical? Harharhar. Aku happy kat MFI. My new family. Semua orang baik sgt3 :) sudi bagi tunjuk ajar. Tak stress pun. Harap-harap dapat laporan yg baik and dapat A! InsyaAllah :D Move on.

Love? Oh no! Time raya ni la jumpe makcik pakcik sedara mara. Aku pun tak tau la da bape kali soalan kawen tu diajukan kat aku. Calon pun tade camne nak kawen? Ngehehe! My heart still empty and I'm not ready yet to having any serious relationship with anybody. Allah dah pun tetapkan jodoh kite. Dah ade nama di luh mahfuz. Hanya serahkan pada DIA sebaik-baik perancang. Berdoa dan terus berdoa. InsyaAllah :) Move on.

Sambung koje. Bicara Hati seterusnya akan bersambung. Hiks. xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...