Sunday 9 September 2012

Assalamualaikum W.b.t :D

Aku skang da ada kat Segamat, yeahhhhh..sangat tak seronok..esok akan bermula la semester baru (SEM 4)..Asal balik segamat je, aku akan jadi sangat tensen, tak tahu la sebab apa..yg pasti bukan la sebab persekitaran ke hape. Tp bila sampai sini, macam macam benda nk kene set up, haishhh3 pening taw :(

Tapi apa yang seronoknya, masa berlalu, and aku sangat tak sabar nak abeskan aku punya Degree, then grade after that dah boley keje, yipppppiiiieee!! :DD

Hehehe, azam untuk sem baru ialah DEKAN!!yeahhhh..chaiyok Fara..Sem lepas kurang 0.02 jewp, insyaAllah sem ni boleh kejar..Good Luck!!hehe

Doakan untuk aku ye. Hopefully I can achieve all my dreams and be a good daughter to my beloved parents ^.*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...