Thursday 6 September 2012

kemunculan -AYAFINAMAMEN- ^_*

Hai, Saya AYAFINAMAMEN =='


skang da kol 12 and mata aku sangat tak boley nak tydo..haishhh3 -.-


so, dari tade watpe, better aku merepek repek dalam ni jap kan..mihihihiiiii..
mesti kowang pelik kan dengan nama Ayafinamamen tu..mende alah ape la tuhh kan..HAHA
Actually aku pun kadang kadang rasa pelik..Btw ayafinamamen tu adalah singkatan dari nama aku, Fara Firhana Md Amin..singkatan yg kalau disebut dengan cara pelat and mengade ngade..HAHA
Terbuktilah kat sini aku memang mengada ngada..tak suka?nak wat cam mana..ngeee :D
nama tu dtg dari sini :

AYA = Fara
Okeyy, budak budak kecik adik adik sedara aku ni semua suka sangat panggil nama aku dengan pelat. Sebabnya tak rety lagi nak sebut huruf R..So dieorang suka panggil, Kakak Paya..Ish pelik pelik je..buruk nama aku jadinya kan? Haaaa, yg P tu aku buang sebab klaka, so..jadilaaaa AYA..ngehhh3 ^.*
okeyy, skang kita move dekat yg ni pulak :

FINA = Firhana
Yang ni aku saja saja singkatkan nama aku nak bg sedap bunyinya..HEHE..nampak tak mengadenya kat situ?tapi sedap juga Fina tu kan, cam penyanyi AF..bla bla bla bla.. :P

MAMEN = Md Amin
Tadaaaaaa..yg ni singkatan untuk nama ayah aku..cam budak budak yg baru nk pandai bercakap..HIHI..
comel je kan nama abah jadi camni..Peace Abah =='

Haaaa, camtu laaa munculnya nama AYAFINAMAMEN yg pelik sangat nihhh..cam nama Indon pun ada..Tp tu kawan kawan aku la yg kate..HEHE

Btw, aku nk minta maaf laa sebab tk sempat lagi nk mencantikkan Blog aku yg buruk ni. The reason is, laptop aku sangat suka buat hal 2, 3 hari ni.. Aku pun dah ikut pening, tapi aku tetap sayang dia.. Baby jangan majok lagi ye..

Bila bila free nanti aku cantikkan laa Blog aku nihh cam korang korang ye..Kalau bagi aku membebel sampai  esok memang tak abes, okeyy nak try untuk tydo dulu..

Nytez Peeps ! :D Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...