Thursday 28 February 2013

Masuk Sem Baru ^^


Assalamualaikum w.b.t :D


Hai korgs korgs! Lame tak update ni meyh. Little bit busy. Semalam hari last aku keje. And hari ni free beb! :) Ngehehehe. Tapi dah nak kene balik segamat :( Benda tu mmg selalu berat je hati aku nak buat. Lisa ngn Aisyah ajak balik esok. Tapi rasa cam nak balik hari ahad. HAHA. Tumpang org kene la ikut hari dan waktu dieorang. So, mana-mana pun still kene lik Segamat kan? wuuuuu :(

Isnin ni dah start kelas. Maka mulalah kehidupan aku sebagai pelajar semula selepas hampir 2 bulan aku bercuti. Di harap sem baru ni, aku akan lebih semangat tok blaja. And dpt result yg lebih baik dari sem ni. First class honor for degree should be in my hand! jyeaahhhh :)

Walaupun aku tahu, dugaan sem baru ini pasti akan lebih hebat buat aku tanpa abang disisi. Aku kene belajar berdikari tanpa harap pada sesiapa. Jika dulu ada abang tempat aku bergantung. Sekarang? Belajarlah hidup diatas kaki sendiri. Aku pasti boleh.

Sepanjang cuti ni sempat la aku shopping dengan mak. Alaaa, cuma beli 2 helai tudung, kain labuh and kasut! Ngehehehe. Kemeja tak cari lagi ni. Adoyyy, susah betol jadi pmpuan ni. Macam-macam kan? Tak lame lagi dapat voucher buku. Hurms, mulalah aku dok pk nak beli novel ape. Hihi

Apa pun dugaan yg mendatang, aku pasti boleh hadapinya dengan adanya mak ngn abah :) Dengan adanye rakan-rakan seperjuang dan tak lupa pada BFF tersayang ! me love you so much! :)

Wish me luck korgs. Much love. xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...