Friday 1 February 2013

Sahabat ^^

Assalamualaikum Si kacak dan Si cantik!


Buat SAHABAT :)
Buat mereka yg ku gelar Sahabat.
Aku mungkin bukan sahabat yg sempurna, dan tak mampu jadi yg sempurna.
Namun, disebalik kekurangan yg ada, aku sentiasa bersedia tok ada disisi korg :)

Aku mungkin tak mampu nak selesaikan segala masalah korg,
Tapi aku berjanji untuk mampu melegakan :)
Aku mungkin tak mampu nak mencoret banyak kebahagiaan dalam idup korg,
Tapi pasti aku mencuba untuk memadam segala kedukaan :)
Sahabat Sejati DiMana jua.
Korg adalah insan insan teristimewa dalam sebuah kehidupan ini.
Menceriakan dan melengkapkan segala kekurangan dalam diri.
Aku sentiasa berdoa semoga ikatan persahabatan ini akan terus kekal abadi selamanya.
Dear Sahabat,
Aku berjanji aku akan cuba sedaya dan semampu untuk terus gah disisi korg walau badai dtg melanda.
Biarkan ikatan persahabatan ini terus tersimpul mati.
Dan hati ini akan terus menyayangi dia yg bernama sahabat!
Much Love : Fara ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...